مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 14:362019-01-20سياسي

انجمن نانوفناوری در نامه به علی لاریجانی خواستار افزایش بودجه 98 شد


رییس هیات مدیره انجمن نانوفناوری ایران در نامه ای به علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: زمینه ای را فراهم کنید تا ردیف بودجه کشور در زمینه نانوفناوری نه تنها روند کاهشی نداشته که به میزان لازم و متناسب با حجم فعالیت های در دست اقدام به صورت شایسته افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، علی ایران منش رییس هیات مدیره انجمن نانوفناوری ایران در نامه ای به علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی خواستار عدم کاهش بودجه نانوفناوری در سال 98 شد.

متن کامل نامه انجمن نانوفناوری به شرح ذیل است: همانگونه که مستحضر هستید تحولات شگرف ایجاد شده در شاخه های مختلف علمی در جهان پیشرفته امروز، چشم نداز جدیدی از علم و فناوری را گشوده است.

در این میان نانوفناوری بعنوان رویکردی جدید در تمام رشته ها از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

بطوریکه کاربردهای فراوانی را در حوزه های مختلف از غذا و دارو، تشخیص پزشکی و بیوتکنولوژی تا الکترونیک و کامپیوتر، ارتباطات، حمل و نقل، انرژی، محیط زیست، هوافضا و امنیت ملی طلب می کند.

پیام های اجتماعی، سیاسی و حقوقی این کاربردها، نانوفناوری را بعنوان زمینه علمی فرارشته ای و فرابخشی مطرح کرده است، به گونه ای که در دهه اخیر توجه جدی دانشمندان و محققان در رشته های مختلف ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن نانوفناوری در نامه به علی لاریجانی خواستار افزایش بودجه 98 شد

انجمن نانوفناوری در نامه به علی لاریجانی خواستار افزایش بودجه 98 شد