مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 13:462019-01-20بين الملل

سردرگمی صهیونیست ها در برابر استراتژی سیدحسن نصرالله


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری العهد، رسانه های رژیم صهیونیستی طی هفته های گذشته با در پیش گرفتن شانتاژ تبلیغاتی جدید به دنبال بررسی عوامل غیبت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و عدم سخنرانی وی طی ماه اخیر بوده و تلاش .

- سکوت سید حسن نصرالله طی ماه اخیر رسانه های رژیم صهیونیستی را سردرگم کرده و آن ها را مجبور به در پیش گرفتن یک شانتاژ تبلیغاتی کرده که اعتبار این رسانه ها را هدف قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری العهد، رسانه های رژیم صهیونیستی طی هفته های گذشته با در پیش گرفتن شانتاژ تبلیغاتی جدید به دنبال بررسی عوامل غیبت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و عدم سخنرانی وی طی ماه اخیر بوده و تلاش کردند عوامل یا شایعاتی را در این خصوص منتشر کنند که تا انتشار شایعات مربوط به بیماری و بستری شدنش در تهران یا دمشق و حتی رحلت وی نیز منتهی شده است.

البته پیگیری دقیق عوامل پشت پرده این شایعه پراکنی ها نشان دهنده نگرانی رژیم صهیونیستی از کنجکاوی جبهه داخلی اسراییل نسبت به دبیرکل حزب الله است که طی روز های گذشته در مراحلی به عنوان برترین کلمات جستجو شده در موتور های جستجوگر فضای مجازی مطرح بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردرگمی صهیونیست ها در برابر استراتژی سیدحسن نصرالله

سردرگمی صهیونیست ها در برابر استراتژی سیدحسن نصرالله