مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 13:452019-01-20فرهنگي

تقدیر از 25 اثر برگزیده داخلی و خارجی جشنواره فارابی در روز 7 بهمن


رییس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به برگزاری اختتامیه دهمین جشنواره بین المللی فارابی، گفت: در روز 7 بهمن از 17 برگزیده داخلی و 8 اثر خارجی تقدیر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین میرزایی در نشست خبری امروز با اشاره به برگزاری دهمین دوره جشنواره بین المللی فارابی، افزود: همزمان با برگزاری اختتامیه این جشنواره در روز 7 بهمن ماه جاری از 17 نفر برگزیده این جشنواره تقدیر می شود.

وی محل برگزاری این مراسم را در سالن اجلاس سران ذکر کرد و ادامه داد: در این دوره از جشنواره بیشترین تعداد آثار دریافتی نسبت به جشنواره های گذشته دریافت شد.

تاکنون تعداد 5 هزار و 649 اثر به دهمین جشنواره بین المللی فارابی ارسال شده که 5 هزار و 171 اثر داخلی و 477 اثر مربوط به بخش بین الملل بوده است.

میرزایی با اشاره به نحوه داوری آثار ارسالی در این جشنواره، خاطر نشان کرد: از مجموع آثار دریافت شده در بخش داخلی 16 اثر و در بخش ویژه یک اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شدند و در روز اختتامیه جشنواره در مجموع از 17 اثر تقدیر خواهد شد.

رییس پژوهشکدده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تقدیر از 12 اثر پیشکسوت، پیشرو و مترجم برتر را از دیگر برنامه های اختتامیه دهمین دوره جشنواره فارابی نام برد و خاطرنشان کرد: در بخش بین الملل نیز از 8 اثر برگزیده در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از 25 اثر برگزیده داخلی و خارجی جشنواره فارابی در روز 7 بهمن

تقدیر از 25 اثر برگزیده داخلی و خارجی جشنواره فارابی در روز 7 بهمن