مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 13:412019-01-20اجتماعي

ترسیم فصل سبز برای کودکان خاکستری/ «امکانات» به نوبنیاد می رود


نوبنیاد ساری یکی از مناطق آسیب پذیر مرکز مازندران به شمار می رود که به گفته دادستان ساری با پیگیری های صورت گرفته قرار است امکانات و زیرساخت های آن افزایش پیدا کند تا اهالی آن آسان تر به خدمات دسترسی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نوبنیاد یا همان ترک محله ساری یکی از مناطق آسیب پذیر ساری به شمار می رود که در کیلومتر پنج جاده ساری به قائمشهر قرار دارد که اهالی آن از مشکلات بسیاری رنج می برند.

محرومیت، بزه کاری، فقر فرهنگی و اجتماعی از نکات مهمی است که در منطقه نوبنیاد ساری به روشنی دیده می شود و حتی برخی از کودکان و نوجوانان در این منطقه شناسنامه ندارند.

خرداد ماه امسال بود که خبرگزاری فارس استان مازندران گزارشی با عنوان کودکان خاکستری در انتظار فصلی سبز را در این رسانه منتشر کرد و حسینی عالمی دادستان ساری نیز در 16 دی ماه امسال از این مناطق بازدید داشتند تا کاستی های موجود در آن را مورد بررسی قرار دهند.

* محرومیت نوبنیاد از داشتن کمترین زیرساخت ها دادستان مرکز مازندران پس از بررسی ها و مشاهده نارسایی های موجود در منطقه نوبنیاد ساری نشستی را با حضور مدیران مربوطه استانی و شهرستانی تشکیل داد تا به محرومیت نوبنیاد پایان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترسیم فصل سبز برای کودکان خاکستری/ «امکانات» به نوبنیاد می رود

ترسیم فصل سبز برای کودکان خاکستری/ «امکانات» به نوبنیاد می رود