مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 13:402019-01-20فرهنگي

مشهد در یک قدمی برگزاری کامل جشنواره فیلم فجر


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: به احتمال 90 درصد، هر 22 فیلم جشنواره فیلم فجر در مشهد اکران خواهد شد.

- محمدرضا محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر در مشهد اظهار کرد: در حال تلاش در این مورد هستیم که هر 22 فیلم جشنواره فجر به مشهد راه یافته و اکران شود.

ضمنا تعداد فیلم هایی که تهران در اختیار ما می گذارد، حدود 14 اثر خواهد بود و مابه التفاوت این رقم با تعداد کل فیلم ها باید برای اکران و انتقال به مشهد خریداری و هزینه آن تامین شود که به احتمال بالای 90 درصد این اتفاق در مشهد رخ خواهد داد.

وی در مورد امکان سینما های مشهد برای صحبت با کارگردانان فیلم های جشنواره فجر در جهت اکران این فیلم ها در مشهد بیان کرد: این امر حتما باید از کانال اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی اتفاق بیفتد و از آن جا که یک رویداد فرهنگی و هنری در استان خواهد بود، زیر نظر این اداره کل بوده و با توجه به سازمان سینمایی این امکان محقق خواهد شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان این که در حال رایزنی با تهران برای گرفتن سهمیه بیشتر سالن های اکران فیلم های جشنواره فجر هستیم، عنوان کرد: بنای تصمیم گیری تهران بر این بوده که در مرکز هر استان دو سالن در نظر گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد در یک قدمی برگزاری کامل جشنواره فیلم فجر

مشهد در یک قدمی برگزاری کامل جشنواره فیلم فجر