مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 13:312019-01-20دانش

دهمین دوره المپیاد ورزشی دانشگاه فنی بهمن ماه در کاشان برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد اشرفی، رییس دانشکده فنی و حرفه ای رجایی کاشان با بیان اینکه دهمین المپیاد دانشگاه فنی و حرفه ای به میزبانی کاشان برگزار می شود، - رییس دانشکده فنی و حرفه ای رجایی کاشان از برگزاری دهمین دوره المپیاد ورزشی دانشگاه فنی و حرفه ای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد اشرفی، رییس دانشکده فنی و حرفه ای رجایی کاشان با بیان اینکه دهمین المپیاد دانشگاه فنی و حرفه ای به میزبانی کاشان برگزار می شود، اظهار داشت: این میزبانی یکی از گسترده ترین اجتماع مجموعه دانشگاه های فنی و حرفه ای محسوب می شود.

وی با بیان اینکه یک هزار و دویست نفر در این دوره از مسابقات شرکت پیدا می کنند، افزود: دهمین دوره مسابقات دانشگاه فنی و حرفه ای از دوم تا هشتم بهمن در دو بخش خواهران و برادران در رشته های تنیس، فوتسال و والیبال برگزار می شود.

رییس دانشکده فنی و حرفه ای کاشان با بیان اینکه یک سوم جمعیت را خواهران و مابقی آن را برادران تشکیل می دهند، ابراز داشت: سلامتی، نشاط و پویایی در این مسابقات موج می زند که این مهم موجب تعالی جوامع انسانی می شود چراکه از قدیم الایام توصیه کردند عقل سالم در بدن سالم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین دوره المپیاد ورزشی دانشگاه فنی بهمن ماه در کاشان برگزار می شود

دهمین دوره المپیاد ورزشی دانشگاه فنی بهمن ماه در کاشان برگزار می شود