مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 13:252019-01-20اقتصادي

بررسی مشاغل سخت و زیان آور در جلسه شورای حفاظت فنی


یکصدوچهل ونهمین جلسه شورای عالی حفاظت فنی با سه دستور کار بررسی سخت و زیان آوری شغل آتش نشانی، ایمنی بازار و مشاغلی که با تغییر کارفرمایان سخت و زیان آوری آن نامشخص است مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حاتم شاه کرمی - معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی - در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشانی از جمله آتش نشانان حادثه پلاسکو اظهار کرد: در جلسه امروز شورای عالی حفاظت فنی سه دستور کار مورد بررسی قرار می گیرد.

دستور کار اول چگونگی بحث و بررسی شغل سخت و زیان آور آتش نشانی است، نحوه بررسی سخت و زیان آوری مشاغل در کشور به دو طریق انجام می شود.

اول مشاغلی که سخت و زیان آوری آنها را با اقدامات ایمنی و تدابیر لازم می توان کاهش داد و از سخت و زیان آوری می توان خارج کرد.

وی ادامه داد: سخت و زیان آوری این دسته از مشاغل توسط کارفرمایان قابل انجام است و می توان صفت سخت و زیان آوری را از آنها برداشت.

دوم مشاغلی که ماهیتا سخت و زیان آور هستند، ولی با به کارگیری تدابیر ایمنی و بهداشتی صفت سخت و زیان آور بودن خود را از دست نمی دهد.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در قانون سخت و زیان آور بودن کار آتش نشانان پیش بینی شده است، ولی در این زمینه ابهامی وجود داشت که این بود استانداران درباره سخت و زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشاغل سخت و زیان آور در جلسه شورای حفاظت فنی

بررسی مشاغل سخت و زیان آور در جلسه شورای حفاظت فنی