مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 13:002019-01-20سياسي

افزایش بودجه کمیته امداد و بهزیستی اضطراری در مجلس مورد توجه قرار گیرد


نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که آمار عضویت در کمیته امداد و بهزیستی افزایش پیدا کرده است، تاکید کرد: افزایش بودجه کمیته امداد و بهزیستی به صورت اضطراری در مجلس مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله رضیان نماینده مردم قائمشهر مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه امروز (یکشنبه ) مجلس ضمن تسلیت شهادت بی بی دو عالم حضرت زهرا (س)، بیان کرد: تذکر من در خصوص وضعیت معیشتی نابسامان بازنشستگان و مشکلات عدیده برای این عزیزان است، حقوق فعلی آنها امکان زندگی شرافتمندانه را برای آنها سخت کرده است.

ضرورت اجرای همسان سازی مطابق قانون برنامه ششم در قانون بودجه سال 98 وجود دارد و رییس جمهور و سازمان برنامه و بودجه، در این جهت توجه کنند.

وی در تذکری دیگر، بیان کرد: در این شرایط سخت و افزایش قیمت ها بسیاری از خانواده ها و جوانان در موضوع ساماندهی ازدواج دچار مشکل شده اند.

خانواده ها در تهیه جهیزیه ناتوان شده اند و در این خصوص مشکلات جدی دارند و در این شرایط سخت لازم است که دولت یک فکر اساسی برای این خانواده ها بیاندیشد.

پیشنهادی در لایحه بودجه یا به صورت جداگانه در این خصوص داده شود که اگر نیازی به قانون هم دارد، به صورت قانونمند این موضوع تبیین شود تا مشکلات این خانواده ها در این شرایط سخت برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بودجه کمیته امداد و بهزیستی اضطراری در مجلس مورد توجه قرار گیرد

افزایش بودجه کمیته امداد و بهزیستی اضطراری در مجلس مورد توجه قرار گیرد