مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 12:512019-01-20سياسي

عبدالهی در تذکر شفاهی: رفع مشکل بیکاری و برقراری عدالت با اختصاص یک شغل برای هر فرد


متاسفانه برخی افراد در مناصب دولتی شغل های متعددی دارند که اگر این موضوع با توجه به اصول قانون اساسی رعایت شود بیکاری مرتفع شده و عدالت برقرار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، بیت الله عبدالهی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس، گفت: بند 9 اصل سوم قانون اساسی را متذکر می شوم چرا که در این بند به صراحت درباره لغو تبعیضات نابجا و لزوم برقراری امکانات عادلانه برای همه در همه زمینه های مادی و معنوی صحبت شده است.

  وی افزود: میلیون ها جوان بیکار در کشور وجود دارد ولی متأسفانه برخی افراد چندین شغل دارند.

  نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اگر این اصل قانون اساسی به صورت دقیق اجرایی شود که هر ایرانی یک شغل دولتی داشته باشد قطعاً مشکل بیکاری رفع خواهد شد.

این در حالی است که برخی مردم از ما سؤال می کنند که چرا مسئولان مختلف در شرکت ها و سازمان ها، شوراها و ارگان ها و نهادها، دارای شغل های متعددی مانند مشاور، عضو هیأت مدیره، مدیرعامل، پژوهشی و .

هستند و حقوق های متعددی می گیرند؟  وی گفت: چرا برخی جوانان تحصیلکرده که دارای مدارج تحصیلکرده دانشگاهی هستند شغل مناسبی ندارند که این امر با وجود شغل های متعدد برخی افراد با عدالت متضاد است و بهتر است در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالهی در تذکر شفاهی: رفع مشکل بیکاری و برقراری عدالت با اختصاص یک شغل برای هر فرد

عبدالهی در تذکر شفاهی: رفع مشکل بیکاری و برقراری عدالت با اختصاص یک شغل برای هر فرد