مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 12:352019-01-20اقتصادي

ماهی که تنها ابرپول داران ایران می خورند


در بزرگترین مرکز تکثیر ماهیان خاویاری ایران گوشت ماهیان خاویاری به ارزش کیلویی 150 هزار تومان و نوع دودی اش کیلویی 430 هزار تومان به فروش می رسد و علاوه بر آن از این نوع ماهی ماهیان خاویاری 11 محصول شامل صنایع چرم، - نخ بخیه، لوازم آرایشی، کرم، ادکلن، چسب و روغن تولید می شود.

شرکت ماهیان خاویاری در سال 81 با پیش تولید 10 تن ماهیان خاویاری در ساری شروع به کار کرده و امروز با تولید 200 تن ماهی خاویاری تبدیل به بزرگترین پرورش دهنده این نوع ماهی در کشور شده است، مدیرعامل این شرکت مهم ترین هدف خود را از توسعه، احیا برند خاویار ایران در جهان می داند.

اسحاق اسلامی، مدیرعامل بزرگترین پرورش ماهیان خاویاری با بیان اینکه 7 سال پیش تکثیر ماهیان خاویاری در سمندک ساری که بزرگترین و تنها مرکز تکثیر در ایران است شروع به کار کرده، به خبرنگار ایسنا گفته، به علت محدودیت در آب شیرین و به دنبال افزایش کیفیت خاویار، 5 هکتار زمین واگذاری دولت کنار ساحل را جهت تکثیر 2000 تن گوشت و 30 تن خاویار در اختیار گرفته است.

این شرکت همزمان مجموعه تکثیر یک میلیون قطعه ای ماهیان خاویاری در روستای حسین آباد و تکثیر 500 هزار قطعه در سمندک و کارخانه خوراک دام 20 هزار تنی جهت تامین خوراک ماهیان، راه اندازی کرده و با به اتمام رسیدن 4 مجموعه (دو مجموعه تکثیر و دو مجموعه پرورش)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهی که تنها ابرپول داران ایران می خورند

ماهی که تنها ابرپول داران ایران می خورند