مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 11:462019-01-20بين الملل

نیویورک تایمز: شمار قربانیان انفجار خط لوله انتقال سوخت در مکزیک به 73 نفر رسید


در دزدی ناکام از یک خط لوله انتقال سوخت در مکزیک که پس از شکسته شدن لوله به انفجار منجر شد تا کنون 73 نفر کشته شده و چند ده نفر زخمی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از نیویورک تایمز ، اخیرا افرادی با هدف دزدیدن سوخت به یکی از خطوط لوله انتقال بنزین در مکزیک حمله کرده اما پس از شکافته شدن این لوله و هجوم مردم برای پر کردن سوخت در دبه ها خط لوله منفجر شده و تاکنون 73 نفر در این حادثه جان خود را از دست داده اند.

گزارشات حاکی از آن است که 74 نفر دیگر در این انفجار زخمی شدند.

این خط لوله در شمال منطقه مکزیکوسیتی واقع شده و به همین دلیل رییس جمهور جدید مکزیک از برنامه خود برای شدت بخشیدن به موضوع مبارزه با دزدی سوخت از خطوط لوله خبر داده است.

دزدی سوخت سالانه میلیاردها دلار برای دولت مکزیک هزینه در بر داشته ودولت  آندرس مانوئل لوپز اوبرادور رییس جمهور جدید این کشور چند روزی است اقدامات جدی برای مقابله با آن اتخاذ کرده است.

بخشی از اقدامات دولت مکزیک روی آوردن به انتقال سوخت از طریق کامیون به جای خط لوله است اما ا ین مسئله باعث شده است که شبکه توزیع سوخت در سراسر مکزیک کندتر شده و در برخی مناطق این کشور کمبود سوخت اتفاق بیفتد و صف های پمپ بنزین ها نیز طولانی تر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: شمار قربانیان انفجار خط لوله انتقال سوخت در مکزیک به 73 نفر رسید

نیویورک تایمز: شمار قربانیان انفجار خط لوله انتقال سوخت در مکزیک به 73 نفر رسید