مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 11:312019-01-20اقتصادي

مدیر پالایشگاه پنجم پارس جنوبی: کاهش 70 درصدی فلرینگ فازهای 9 و 10 در حال بررسی است


مدیر پالایشگاه پنجم پارس جنوبی گفت: با تلاش متخصصان و کارکنان پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی، کاهش 70 درصدی فلرینگ فازهای 9 و 10 در حال بررسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، ایرج خرمدل مدیر پالایشگاه پنجم پارس جنوبی با بیان اینکه این پالایشگاه از نظر بهینه سازی مصرف انرژی در شرایط مطلوبی قرار دارد، گفت: در سال جاری اقدامات مناسبی در راستای بهبود فرآیندهای پالایشگاه صورت گرفته است.

وی گفت: هم اکنون در حال مطالعه و امکان سنجی طرحی برای کاهش 70 درصدی میزان فلرینگ پالایشگاه با همکاری پژوهشگاه صنعت نفت هستیم.

خرمدل افزود: این طرح در حال مطالعه توسط مشاور بوده که امیدواریم تا پایان سال تکلیف آن مشخص شود.

*پساب پالایشگاه صفر می شود وی در ادامه به پروژه ای برای کاهش میزان پساب فازهای 9 و 10 اشاره کرد و گفت: هم اکنون واحدمهندسی بر روی یک پروژه در خصوص آب برگشتی به دریا کار می کند که نتیجه آزمایشات آن نیز مناسب بوده و در حال بررسی مهندسی ارزش است.

خرمدل ادامه داد: در این پروژه با انجام اصلاحاتی 10 متر مکعب در ساعت از 15 متر مکعب آب برگشتی به دریابه فرآیند باز می گردد.

وی افزود: با این کار علاوه بر اینکه میزان آب ورودی به دریا کاهش می یابد، بخشی از آب مورد نیاز پالایشگاه نیز از همین مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر پالایشگاه پنجم پارس جنوبی: کاهش 70 درصدی فلرینگ فازهای 9 و 10 در حال بررسی است

مدیر پالایشگاه پنجم پارس جنوبی: کاهش 70 درصدی فلرینگ فازهای 9 و 10 در حال بررسی است