مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 10:102019-01-20سياسي

اعتراف دیرهنگام مخالفان برجام


امروز در شرایطی قرار داریم که تحریم های یک جانبه آمریکا علیه کشور ما دوباره بازگشته و دشمن قصد دارد از تمام ظرفیت های سیاسی و نظامی خود برای مهار ایران استفاده کند، - کنفرانس ضد ایرانی ورشو در لهستان که مقامات کاخ سفید برای انعکاسش در دنیا به آب و آتش می زنند نمونه ای از این دشمنی هاست.

با وجود این آیا استفاده ابزاری و سیاسی از برجام و FATF برای تخریب کسانی که بخواهیم یا نخواهیم در خط مقدم مقابله با دشمنان هستند کار صحیحی است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میثم رضوانی در روزنامه 19 دی نوشت: هفته گذشته خبرگزاری مجلس شورای اسلامی به نقل از مجتبی ذوالنوری، رییس کمیته فن آوری هسته ای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نوشت: توان هسته ای و غنی سازی ما امروز بیشتر از زمان پذیرش برجام است و هر لحظه بخواهیم می توانیم فعالیت های خود را به حالت قبل باز گردانیم.

نماینده مردم قم با اشاره به پیشرفت های اخیر هسته ای در روش های جدید غنی سازی برای نیروگاه تحقیقاتی تهران تصریح کرد: سوخت 20 درصد مورد نیاز نیروگاه تهران به روش جدید و مدرن و در چارچوب برجام تولید می شود و بر اساس تعهدات ما در برجام انجام می شود.

یک روز پس از سخنان ذوالنوری، علی اکبر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی نیز ضمن بیان پیشرفت های به دست آمده برای رآکتور هسته ای تهران گفت: ما اگر بخواهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف دیرهنگام مخالفان برجام

اعتراف دیرهنگام مخالفان برجام