مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 09:552019-01-20ورزشي

ثبت 538 زورخانه در سامانه ثبت زورخانه ای کشور


رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای گفت: تا به امروز از مجموع بیش از 770 زورخانه در کشور 538 زورخانه وارد سامانه ثبت زورخانه ای شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی جوهری در مجمع انتخابی پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی اظهار کرد: فراز و نشیب هایی در ورزش پهلوانی و زورخانه ای در کشور و از جمله در استان مرکزی وجود دارد که با تلاش های شکل گرفته در حال حاضر رضایتمندی خوبی از هیئت استان مرکزی بدست آمده و مجموعه ورزش استان علیرغم کمبودها و کاستی ها عملکرد خوبی را اراده داده است.

وی افزود: اگر هماهنگی و همراهی که در استان صورت می گیرد در سطح ملی نیز رخ دهد می توان عقب افتادگی ورزشی را جبران کرد.

رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای تصریح کرد: سامانه ثبت زورخانه ای کشور طراحی شده و تمام زورخانه ها، ورزشکاران، مربیان و مرشدان باید در این سامانه ثبت نام کرده و آموزش های لازم را گذرانده و مقام های استانی و ملی خود را در آن به ثبت برسانند تا در نهایت به تایید رییس هیئت استان و شهرستان ها رسیده و توسط آنها به فدراسیون اعلام شود.

جوهری بیان کرد: تا به امروز از مجموع بیش از 770 زورخانه در کشور 538 زورخانه وارد سامانه شده اند، بر همین اساس از این تاریخ به بعد زورخانه ای که در سامانه ثبت نباشد مورد تایید نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 538 زورخانه در سامانه ثبت زورخانه ای کشور

ثبت 538 زورخانه در سامانه ثبت زورخانه ای کشور