مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 09:502019-01-20اقتصادي

توقیف 111 وسیله بازی غیراستاندارد در گلستان


با بررسی های انجام شده توسط کارشناسان و متخصصان این اداره کل از شهربازی های استان، از ابتدای سال تاکنون 111 تجهیز بازی به علت نداشتن انطباق با استاندارد توقیف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود فرمانی در کارگروه تخصصی استانداردسازی و ارتقای کیفیت کالا و خدمات با بیان این که رعایت نکات ایمنی در وسایل بازی و تجهیزات پارک ها و شهربازی ها مشمول استاندارد اجباری است و هر سه مرحله ساخت، نصب و بهره برداری را در بر می گیرد، اظهار کرد: دریافت تاییدیه به انجام همه مراحل با نظارت کارشناسان استاندارد منوط است.

وی افزود: با توجه به همکاری و تعاملات انجام شده با شهرداری ها، انتظار داریم که آن ها برای حفظ ایمنی و سلامت شهروندان از فعالیت تجهیزات شهربازی ها و زمین های بازی که نسبت به دریافت گواهی ایمنی اقدام نکرده اند، جلوگیری کنند.

فرمانی تاکید کرد: بهره برداران و مالکین باید تصویری از گواهینامه صادر شده برای هر یک از وسایل و تجهیزات را به منظور اطلاع و ایجاد اطمینان در مردم، در کنار هر وسیله به طور جداگانه نصب کنند.

دبیرشورای استاندارد گلستان در ادامه با بیان این که ماده 17 قانون هوای پاک که معاینه فنی همه موتورخانه های دستگاه های دولتی الزامی است، گفت: کارشناسان استاندارد در سال جاری موفق به بازدید موتورخانه های 45 دستگاه اجرایی در سط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 111 وسیله بازی غیراستاندارد در گلستان

توقیف 111 وسیله بازی غیراستاندارد در گلستان