مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 09:252019-01-20بين الملل

احتمال سفر برهم صالح به واشنگتن برای معافیت از تحریم های ایران


یکی از اعضای کمیسیون روابط خارجی پارلمان عراق با اشاره به اینکه این کشور می خواهد هم زمان با تهران و واشنگتن رابطه داشته باشد، افزود: دولت عراق قصد دارد یک هیات بلندپایه به ریاست برهم صالح، - رییس جمهور این کشور به واشنگتن بفرستد تا در رابطه با معافیت عراق از تحریم های آمریکا گفت وگو کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عامر الفایز، عضو کمیسیون روابط خارجی پارلمان عراق در گفت وگو با خبرگزاری المعلومه اعلام کرد که دولت عراق قصد دارد یک هیات بلندپایه به ریاست برهم صالح، رییس جمهور این کشور به واشنگتن بفرستد تا در رابطه با معافیت عراق از تحریم های آمریکا گفت وگو کنند.

وی افزود: عراق توانایی پایبندی به تحریم های ضدایرانی آمریکا را ندارد زیرا این کشور با تهران مرزهای طولانی دارد و در زمینه های انرژی و تبادلات تجاری نیز این دو کشور با هم همکاری دارند.

الفایز در ادامه گفت: عراق می تواند بطور قطعی تحریم های آمریکا علیه ایران را نپذیرد و به آنها پایبند نباشد اما این کشور می خواهد هم زمان با تهران و واشنگتن روابطی داشته باشد.

عضو کمیسیون روابط خارجی پارلمان عراق با اشاره به اینکه دولت عراق وارد اختلافات منطقه ای و بین المللی نخواهد شد و روابط بین المللی و اقتصادی اش را در معرض خطر قرار نمی دهد، افزود: هیات عراقی در مرحله آتی و بعد از تکمیل کابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال سفر برهم صالح به واشنگتن برای معافیت از تحریم های ایران

احتمال سفر برهم صالح به واشنگتن برای معافیت از تحریم های ایران