مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 09:052019-01-20اجتماعي

برف و سرما مدارس خراسان شمالی را تعطیل کرد


مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: به علت بارش برف، یخبندان و برودت هوا مدارس برخی مناطق خراسان شمالی تعطیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هجرتی افزود: در شهرستان راز و جرگلان تنها مدارس استثنایی، پیش دبستانی و دبستانی سطح شهرستان در نوبت صبح تعطیل و مدارس متوسطه با دو ساعت تأخیر فعالیت آموزشی را آغاز خواهند کرد.

وی ادامه داد: در شهرستان اسفراین نیز روستاهای قلعه سفید، بیدواز، حسن آباد،اردغان، سرچشمه، درپرچین، سرخ قلعه، کریم آباد بالا و پایین، عراقی، محمودی و رویین در مقطع ابتدایی نوبت صبح و روستاهای محمودی و رویین در متوسطه اول با دو ساعت تأخیر فعالیت آموزشی را آغاز خواهند کرد.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی در ارتباط با مدارس شهرستان شیروان نیز اظهار کرد: همه مدارس در مقاطع آموزشی ابتدایی و متوسطه اول و دوم در روستاهای دهستان سیوکانلو از بخش مرکزی و بخش های قوشخانه و سرحد در نوبت صبح تعطیل هستند.

هجرتی خاطرنشان کرد: در شهرستان مانه و سملقان هم تمامی مدارس ابتدایی و متوسطه اول در شهر آبادنیروی هوایی، بهکده رضوی، گرماب، گرمک، چخماقلو، زرد، کاستان، یارچلی و کهنه جلگه تعطیل شدند.

به گفته وی، در شهرستان بجنورد همه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و در نوبت عصر تنها مدارس ابتدایی شهر و روستا تعطیل اعلام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و سرما مدارس خراسان شمالی را تعطیل کرد

برف و سرما مدارس خراسان شمالی را تعطیل کرد