مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 08:102019-01-20اقتصادي

مسئولان اجازه خروج سرمایه گذاران از سیستان و بلوچستان را ندهند


استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سرمایه گذار با کوچک ترین عدم همکاری و همراهی از یک منطقه به منطقه ای دیگر کوچ می کند، بیان کرد: نباید مسئولان در هر رده ای اجازه دهند که به راحتی سرمایه ها از سیستان و بلوچستان با این همه ظرفیت سرمایه گذاری خارج شوند.

- مسئولان اجازه خروج سرمایه گذاران از سیستان و بلوچستان را ندهند استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سرمایه گذار با کوچک ترین عدم همکاری و همراهی از یک منطقه به منطقه ای دیگر کوچ می کند، بیان کرد: نباید مسئولان در هر رده ای اجازه دهند که به راحتی سرمایه ها از سیستان و بلوچستان با این همه ظرفیت سرمایه گذاری خارج شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، احمد علی موهبتی در حاشیه همایش فرصت های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان در چابهار به خبرنگاران گفت: تسهیل و رفع موانع سرمایه گذاری در این استان به طور جدی پیگیری می شود که در این زمینه بر تمام امورات نظارت شده و اجازه نخواهم داد کسی فعالیت اشتغالزایی و تولید در این استان را با کندی پیش ببرد .

موهبتی خاطرنشان کرد: تمام فرمانداران، مدیران کل، قشرهای مختلف مردم و مسئولان محلی برای جذب سرمایه گذار از هیچ کوششی دریغ نکنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان اجازه خروج سرمایه گذاران از سیستان و بلوچستان را ندهند

مسئولان اجازه خروج سرمایه گذاران از سیستان و بلوچستان را ندهند