مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 04:002019-01-20پزشكي

پیش بینی های تازه از آمار تلفات جهانی تغییرات اقلیمی


بر اساس یک تحلیل تازه، تلفات افزایش دمای جهانی می تواند بسیار بیشتر از آماری باشد که پنج سال قبل از سوی سازمان جهانی بهداشت (WHO) پیش بینی شد.

- بر اساس یک تحلیل تازه، تلفات افزایش دمای جهانی می تواند بسیار بیشتر از آماری باشد که پنج سال قبل از سوی سازمان جهانی بهداشت (WHO) پیش بینی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سال 2014 میلادی سازمان جهانی بهداشت (WHO) برآورد کرده بود که در فاصله سال های 2030 تا 2050، تغییرات اقلیمی و عوامل ناشی از آن همچون سوء تغذیه، گرمازدگی و مالاریا سالانه به مرگ 250 هزار نفر منجر خواهد شد و این در حالیست که بر اساس گزارش جدید گروهی از متخصصان، تلفات این پدیده می تواند بیش از 250 هزار نفر باشد.

دکتر آندرو هینز یکی از نویسندگان گزارش جدید که در نشریه پزشکی نیو انگلند به چاپ رسیده و متخصص همه گیرشناسی و مدیر سابق دانشکده بهداشت و طب استوایی لندن در این باره گفت: به نظر می رسد برآوردهای این سازمان محافظه کارانه بوده زیرا فاکتورهای دیگر مرتبط با آب و هوا همچون جابجایی جمعیت و کاهش قدرت تولید نیروی کار را که می تواند بر نرخ مرگ و میر تاثیر بگذارد در نظر نگرفته است.

همچنین سازمان جهانی بهداشت بیماری ها و مرگ و میرهای مرتبط با اختلال در نظام سلامت را که از شرایط نامناسب آب و هوایی ناشی می شود مورد توجه قرار نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی های تازه از آمار تلفات جهانی تغییرات اقلیمی

پیش بینی های تازه از آمار تلفات جهانی تغییرات اقلیمی