مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 02:012019-01-19اقتصادي

چرا انتشار اسامی دریافت کنندگان ارز متوقف شد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، فرشاد مؤمنی در نشست مؤسسه دین و اقتصاد گفت: سیاست افزایش نرخ ارز و میدان دادن به بانک های خصوصی و تخصیص رانت خلق پول از هیچ توسط این بانک ها، - یک کارشناس اقتصادی حامی دولت، از توقف روند انتشار اسامی دریافت کنندگان ارز دولتی انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، فرشاد مؤمنی در نشست مؤسسه دین و اقتصاد گفت: سیاست افزایش نرخ ارز و میدان دادن به بانک های خصوصی و تخصیص رانت خلق پول از هیچ توسط این بانک ها، بیشترین قدرت توضیح دهنگی درباره رشد نقدینگی و رشد تورم را داشته است.

اما مافیای رسانه ای موجود در ایران تلاش می کند تا نشان دهند این دو مورد تأثیری در گرفتاری های ایران نداشته و علائم محسوسی از جهت گیری های این سیستم مافیای رسانه ای وجود دارد برای بذرپاشی دوباره در جهت ترغیب نظام تصمیم گیری برای جهش نرخ ارز در سال آینده.

رییس مؤسسه دین و اقتصاد با اشاره به عدم شفافیت در تخصیص منابع ارزی گفت: چرا به رغم تصریح رییس جمهور محترم مبنی بر ضرورت اعلام شفاف اسامی بنگاه های دریافت کننده ارز متأسفانه از شهریور امسال دوباره این روند متوقف شده است از این عدم شفافیت ها چه کسانی نفع می برند؟ و پنهان شدن عنوان چه کسانی به نفع چه کسانی و به ضرر چه کسانی است؟ بنابراین در شرایط کنونی یک هو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا انتشار اسامی دریافت کنندگان ارز متوقف شد؟

چرا انتشار اسامی دریافت کنندگان ارز متوقف شد؟