مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 00:362019-01-19سياسي

استفاده از ظرفیت نخبگان حوزه در کاهش آسیب های فضای مجازی


یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه اصلاح فضای مجازی راهکارهای خوبی دارد گفت: جمعی از نخبگان حوزه در این خصوص راه های خوبی را پیشنهاد کرده اند و امیدواریم مسؤولان نیز این مسأله را جدی بگیرند و آسیب های این فضا را به حداقل برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله ناصر مکارم شیرازی امروز در دیدار مسؤولان دفاتر استانی نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های سراسر کشور، با بیان این که آینده این کشور به دست دانشجویان و حوزویان است، اظهار کرد: رجال آینده از حوزه ها و دانشگاه ها برمی خیزند و اگر این دو کانون اصلاح شود می توان به آینده امیدوار بود.

وی تاکید کرد: هرچه در این مسیر سرمایه گذاری شود به جاست چراکه بقای اسلام، نظام و کشور در گرو اصلاح این دو کانون است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه دانشگاه از غرب به کشور آمده است، تصریح کرد: باید فرهنگ دینی و اسلامی را در دانشگاه ها نهادینه کنیم، تحقق این مساله نیاز به برنامه ریزی صحیح و دقیق دارد.

آیت الله مکارم شیرازی تدریس کتب متاثر از اندیشه های غربی در دانشگاه ها را مورد اشاره قرار داد و با تاکید بر مراقبت جدی در این خصوص، ابراز کرد: مساله اساتید، کتب و برنامه ریزی ها باید مورد توجه باشد، شما عزیزان باید مسؤولیت نظارت بر سه بخش مذکور را داشته باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت نخبگان حوزه در کاهش آسیب های فضای مجازی

استفاده از ظرفیت نخبگان حوزه در کاهش آسیب های فضای مجازی