مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 23:462019-01-19سياسي

اجلاس لهستان برگزار نشده شکست خورد


امام جمعه موقت تهران با اشاره به اجلاس ضد ایرانی لهستان گفت: اجلاس لهستان هنوز برگزار نشده له شد و شکست خورد، دشمنان در صدد متقاعد کردن اروپایی ها برای شرکت در اجلاس بودند که با جواب منفی آن ها روبه رو شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، آیت الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران امشب در مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مسجد جامع شهرستان قدس اظهار داشت: یکی از درس های نهضت فاطمه زهرا (س) فدا کردن تمام هستی و جان برای دین و طریق حق است و شهیدان ما نیز در طول انقلاب باارزش ترین هستی خود یعنی جان خود را فدای راه ولایت کردند و ایشان به ما آموخت که باید حقایق را افشا کرد و امروز نیز این وظیفه، تکلیف ماست.

وی با اشاره به تلاش دشمنان در منطقه افزود: دشمن در پی براندازی نظام است و وزیر خارجه آمریکا مانند گدای دوره گرد در منطقه با التماس میان کشورهای همسایه به دنبال هم پیمان برای سقوط نظام جمهوری اسلامی می گردد ولی به کوری چشم آن ها جمهوری اسلامی ساقط شدنی نیست.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اجلاس ضد ایرانی لهستان گفت: اجلاس لهستان هنوز برگزار نشده له شد و شکست خورد، دشمنان در صدد متقاعد کردن اروپایی ها برای شرکت در اجلاس بودند که با جواب منفی آن ها روبه رو شدند و برخی کشورهای عربی نیز که با ما اختلاف نظر و سلیقه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس لهستان برگزار نشده شکست خورد

اجلاس لهستان برگزار نشده شکست خورد