مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 18:102019-01-19سياسي

ساخت یک رواق جدید در حرم مطهر رضوی


مدیرعامل سازمان عمران و توسعه حریم حرم حضرت رضا(ع) از انجام عملیات ساختمانی برای احداث رواق زیرسطحی بست شیخ بهایی خبر داد.

- مدیرعامل سازمان عمران و توسعه حریم حرم حضرت رضا(ع) از انجام عملیات ساختمانی برای احداث رواق زیرسطحی بست شیخ بهایی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آستان نیوز مهندس محمد کاظم ملازم الحسینی، ضمن اشاره به فعالیت های این سازمان در راستای توسعه فضاهای زیارتی سرپوشیده از جمله رواق ها و شبستان ها در حرم مطهر، از احداث رواق زیرسطحی بست شیخ بهایی خبر داد و اظهار کرد: توسعه فضای زیرسطحی بست شیخ بهایی و ساماندهی فضاهای مجاور آن از ابتدای سال 97 آغاز شده و پیش بینی می شود پس از تکمیل این طرح، حدود 10 هزار مترمربع به فضاهای زیارتی مسقف حرم مطهر افزوده شود.

وی با اشاره به تشرف سالانه حدود 30 میلیون زائر به بارگاه منور امام رضا(ع) بیان کرد: قطعا گسترش فضاهای زیارتی مسقف زمینه بهره مندی از بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) شیعیان و نیز زیارت پرفیض معنوی را برای زائران و مجاوران بارگاه رضوی در تمام فصول سال بیش از پیش فراهم می کند، در کنار این موضوع، بحث تحکیم و مقاوم سازی ابنیه موجود نیز در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت یک رواق جدید در حرم مطهر رضوی

ساخت یک رواق جدید در حرم مطهر رضوی