مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 17:262019-01-19سياسي

ویژه برنامه‏‎های ایام فاطمیه حرم مطهر رضوی


معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی به تشریح ویژه برنامه های تبلیغی، مذهبی و فرهنگی حرم مطهر رضوی در ایام فاطمیه پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام سید جلال حسینی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س) به روایت 75 روز، گفت: حقیقت و ارزش وجودی حضرت زهرا(س) را کسی جز خدای متعالی و اولیای خاص او نمی داند، اما با این همه مگر نه این است که خاندان نبوت، هادیان خلقت اند و زندگی و کلام شان حجت و الگوی مردمان، پس شناخت و بهره گرفتن از هدایت آنان در حد امکان وظیفه ای است که در عصر حاضر سخت به انجام آن نیازمندیم.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه به مناسبت ایام فاطمیه برنامه ‏های متعددی در حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است، عنوان کرد: در این ایام روزانه برنامه های مدیحه سرایی، روضه خوانی، قرائت ادعیه و سخنرانی تبلیغی و مذهبی برای عموم زائران و مجاوران در اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

وی رواق های امام خمینی(ره) ، حضرت معصومه(س) ، دارالحجه ، رواق حضرت زهرا(س) و شبستان های مسجد جامع گوهرشاد را محل هایی عنوان کرد که ویژه برنامه های سخنرانی حرم مطهر در ایام فاطمیه در آن برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه‏‎های ایام فاطمیه حرم مطهر رضوی

ویژه برنامه‏‎های ایام فاطمیه حرم مطهر رضوی