مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 16:502019-01-19اقتصادي

درجه 19 شهرداری ارتقاء یافت


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از ارتقاء درجه 19 شهرداری و ابلاغ درجات جدید از سوی وزیر کشور به استانداری های ذیربط پس از بررسی مدارک و مستندات مربوط به درجه بندی در کارگروه ساماندهی درجه بندی شهرداری ها در این سازمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی جمالی نژاد با بیان خبر فوق گفت: در استان هرمزگان درجه شهرداری بندرعباس، مرکز استان، به 11 ارتقاء یافت.

وی افزود: در استان البرز درجه شهرداری شهر جدید هشتگرد به 7، در استان قزوین درجه شهرداری بیدستان به 6، در استان خوزستان درجه شهرداری ویس به 6، در استان مرکزی درجه شهرداری مهاجران به 6 و در استان سیستان و بلوچستان درجه شهرداری فنوج به 5 ارتقاء یافت.

رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در ادامه اظهار کرد: در استان آذربایجان غربی درجه شهرداری بناب مرند به3، در استان چهارمحال و بختیاری درجه شهرداری گوجان به3، در استان خراسان جنوبی درجه شهرداری اسفدن به3، در استان خراسان شمالی درجه شهرداری زیارت به3، در استان کرمان درجه شهرداری دوساری به3، در استان لرستان درجه شهرداری ویسیان به3، در استان فارس درجه شهرداری امام شهر به3، در استان مازندران درجه شهرداری کوهی خیل به3 و در استان هرمزگان درجه شهرداری لمزان به3 ارتقاء یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درجه 19 شهرداری ارتقاء یافت

درجه 19 شهرداری ارتقاء یافت