مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 16:162019-01-19سياسي

اشتغالزایی در 2300 روستای کشور


معاون هماهنگ کننده ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با بیان اینکه طرح آسمان در 17 استان آغاز و در 77 شهرستان آغاز شده، گفت: امروز این طرح به 122 شهرستان رسیده و در بیش از 2 هزار و 300 روستا و در مناطق محروم با وسعت بالا آغاز شده است.

- سید مصطفی سیدهاشمی معاون هماهنگ کننده ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حاشیه مراسم افتتاح اولین پروژه طرح آسمان بنیاد برکت در شهر بومهن در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص مزایای این طرح، اظهار داشت: امروز طرح آسمان را در شهر بومهن به عنوان اولین پروژه این طرح افتتاح کردیم که آغاز این طرح چهار مزیت را در پی دارد.

معاون هماهنگ کننده ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، گفت: ابتدا اینکه کارآفرین ما جزو خانواده معظم شهدا هستند که این برای ما ارزش بسیار بالایی دارد که خانواده شهید ما وارد کسب وکار شده است.

وی افزود: دومین مزیت به کارگیری نیروی انسانی است که با سرمایه اندک 15 میلیون تومانی برای هر نفر توانسته زمینه اشتغال را فراهم کند.

سیدهاشمی ادامه داد: در این کارگاه 15 نفر خواهر مشغول به کار شدند که هزینه تولید اشتغال برای هر نفر 15 میلیون تومان است که این کار را ارزشمند می کند.

معاون هماهنگ کننده ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، ادامه داد: مزیت سوم، کسب وکاری است که نیاز امروز جامعه ما بوده و در سالی که حمایت از کالاهای ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی در 2300 روستای کشور

اشتغالزایی در 2300 روستای کشور