مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 15:112019-01-19اقتصادي

تولید محصولات کم آبخواه توسط کشاورزان ورامینی


معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: طرح های ابتکاری کشاورزان و دامداران ورامین در زمینه تولید علوفه بیشتر با آب کمتر از ویژگی های اقدامات تولیدکنندگان دشت ورامین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، عباس کشاورز معاون وزیر جهاد کشاورزی پیش از ظهر شنبه به همراه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از مزارع غلات و کلزای شهرستان ورامین بازدید کرد.

از مزرعه 450 هکتاری در روستای خاوه و یک مزرعه 200 هکتاری بازدید شد و معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در روند کاشت، داشت و برداشت گندم، جو و کلزای شهرستان ورامین قرار گرفتند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: کشاورزان ورامینی تلاش بسیار زیادی در جهت تولید محصولات کشاورزی می کشند که این تلاش جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به کشاورزی مکانیزه بیان کرد: اقدامات بسیاری خوبی جهت اجرای کشاورزی مکانیزه و مدرن در سطح شهرستان ورامین صورت گرفته است که از مسؤولین امر و همچنین کشاورزان به جهت همکاری تقدیر می کنیم.

کشاورز با ابراز خرسندی نسبت به تغذیه مناسب محصولات کشاورزی گفت: تولید مواد غذایی سالم جایگاه بسیار مهمی دارد و همگان باید در این خصوص تلاش کنند که کشاورزان و مسؤولین ورامین در این خصوص نیز گام های بسیاری خوبی برداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید محصولات کم آبخواه توسط کشاورزان ورامینی

تولید محصولات کم آبخواه توسط کشاورزان ورامینی