مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 14:202019-01-19اقتصادي

بی مهارتی، اصلی ترین علت آمار بالای فارغ التحصیلان بیکار


مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: بیشترین نیروی متقاضی کار، جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند و متاسفانه یکی از معضلات موجود، - بی مهارتی افراد با مدارک علمی و دانشگاهی بوده که لازم است مهارت لازم به دانشجویان داده شود و این امر مدنظر دانشگاه ها قرار گیرد.

سید حفیظ الله فاضلی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: نرخ بیکاری موجود در چهارمحال و بختیاری در کشور و دنیا کم نظیر است که دلیل آن این بوده که بیشتر به آمار و ارقام اشاره شده و به واقعیات توجه نشده است.

وی با اشاره به اینکه دولت متولی ایجاد اشتغال در کشور است، تصریح کرد: در اذهان برخی از مسئولان این امر به گونه ای دیگر مطرح می شود، وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به عنوان دبیرخانه اشتغال است و وظیفه هماهنگی و انسجام بخشی را بر عهده دارد.

فاضلی ادامه داد: تمامی دستگاه های اجرایی به نوبه خود، موظف هستند در حوزه اشتغال فعالیت کنند، همچنین انتظار می رود تمامی دستگاه ها پای کار بیایند و از ظرفیت ها و پتانسیل های استان در راستای رفع بیکاری و اشتغال زایی استفاده کنند.

وی افزود: بیشترین نیروی متقاضی کار، جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند و متاسفانه یکی از معضلات موجود، بی مهارتی افراد با مدارک علمی و دانشگاهی، در حوزه اشتغال بوده که ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی مهارتی، اصلی ترین علت آمار بالای فارغ التحصیلان بیکار

بی مهارتی، اصلی ترین علت آمار بالای فارغ التحصیلان بیکار