مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 13:512019-01-19اجتماعي

حناچی: امسال وضعیت آلودگی هوا بهتر است


طی آخرین نظر سنجی از شهروندان 95درصد مشکلات در تهران مربوط به آلودگی و ترافیک است، البته امسال نسبت به سال های قبل وضعیت بهتری در آلودگی هوا داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، پیروز حناچی شهردار تهران در شانزدهمین کنگره مهندسی شیمی ایران که در سالن اجتماعات مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد،گفت: طی آخرین نظر سنجی ما از شهروندان 95درصد مشکلات در تهران مربوط به آلودگی و ترافیک است، البته امسال نسبت به سال های قبل وضعیت بهتری در آلودگی هوا داریم.

وی افزود: سلامت شهروندان در کنار مقوله معضل ترافیک برای ما مهم است در این زمینه تلاش می کنیم تا به بهبود وضعیت جسمانی و روحی شهروندان برسیم.

 آقای خرم زمانی که وزیر نیرو بود آمار تصادفات جاده ای محرمانه بود اما وقتی اعلام شد حساسیت ها برای کاهش آمار تلفات جاده ای زیاد شد به طوری که در سال 29 هزار نفر فوتی داشتیم که به 6هزار نفر تغییر کرد، نزدیک به 57 هزار نفر از این آمار مربوط به مجروحان بود که به دلیل عدم رسیدگی و انتقال به مراکز در مانی فوت می کردند.

حناچی افزود: در حال حاضر30 درصد تهرانی ها قند دارند این موضوع در حالی است که در حدود 19/3درصد مردم تهران چاق هستند که 35درصد از آنها را میانسالان تشکیل می دهند که بالای 50درصد از این افراد فعالیت بدنی ندارند به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حناچی: امسال وضعیت آلودگی هوا بهتر است

حناچی: امسال وضعیت آلودگی هوا بهتر است