مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 13:352019-01-19اجتماعي

توقف قطارهای سریع السیر برای تورهای گردشگری به مقصد خراسان شمالی


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از اختصاص شرایط ویژه شرکت راه آهن برای آژانس های مسافرتی و گردشگری مجری تور که مقصد خراسان شمالی را انتخاب می کنند، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه اظهار کرد: بر اساس مکاتبات انجام شده، شرکت راه آهن رجا با درخواست ما مبنی بر توقف قطارهای سریع السیر در جاجرم و نقاب موافقت کرد.

یزدان پناه تصریح کرد: با توجه به این که از نظر فنی امکان توقف قطارهای تندرو به صورت دائمی و هر روزه در این ایستگاه ها وجود ندارد، اما چنانچه آژانس های مجری نسبت به تهیه بلیت گروهی از طریق شرکت رجا اقدام کنند، هماهنگی های لازم جهت توقف قطارها در جاجرم و نقاب صورت می گیرد.

وی با بیان این که صنعت گردشگری، سومین اقتصاد جهان است که در عصر حاضر از رشد فزآینده ایی برخوردار است، گفت: خراسان شمالی به سبب داشتن منابع و ظرفیت های گوناگون فرهنگی، تاریخی، طبیعی و به خصوص بوم گردی، تنوع اقوام، صنایع دستی بومی و هنرهای سنتی، ظرفیت بالقوه ای برای توسعه صنعت گردشگری دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی افزود: از همین رو می کوشیم تا شرایط را برای برگزاری تورهای گردشگری داخلی وخارجی به مقصد خراسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف قطارهای سریع السیر برای تورهای گردشگری به مقصد خراسان شمالی

توقف قطارهای سریع السیر برای تورهای گردشگری به مقصد خراسان شمالی