مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 13:352019-01-19دانش

نظارت بر کتاب های آموزش و پرورش نیاز است


آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به نیاز شدید کشور به شورای عالی انقلاب فرهنگی، بر لزوم وجود ضمانت اجرایی قوی بر مصوبات شورا تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر معرفی هرچه بیشتر این شورا برای مردم عنوان کرد: تصور می کنیم مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی ضامن اجرا ندارد؛ لذا علی رغم اینکه مصوبات خوبی دارد به دلیل فقدان ضمانت قوی، اجرایی نمی شود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه کشور امروز نیاز شدید به شورای عالی انقلاب فرهنگی دارد، ادامه داد: امروز هم مشکلات علمی در دانشگاه و حوزه وجود دارد و هم با مشکلات سنگین فرهنگی روبرو هستیم؛ که از آن جمله فضای مجازی هست که سبب دردسرهای بزرگی شده است لکن علی رغم مفسده هایی که دارد عده ای اصرار به رها سازی آن دارند.

وی افزود: تصمیماتی در این خصوص گرفته شد، اما عمل نشد، درحالی که یکی از مهمترین مسائل همین است و اگر اصلاح نشود بسیاری از رشته ها پنبه می شود.

این مرجع تقلید افزود: مسئله ای در حوزه فضای مجازی مغفول مانده است و آن اینکه در گذشته تریبون در دست افراد خاص بود اما امروز فضای مجازی برای همه تریبون شده است؛ مثلا همین فردی که اخیرا خلع لباس شد، در فضای مجازی 1میلیون و 200هزار دنبال کننده داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر کتاب های آموزش و پرورش نیاز است

نظارت بر کتاب های آموزش و پرورش نیاز است