مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 13:002019-01-19اقتصادي

ابهامات راننده محوری در صدور بیمه نامه شخص ثالث


اظهارات صریح رییس کل بیمه مرکزی درباره راننده محور کردن صدور بیمه نامه های شخص ثالث، ابهاماتی برای مشتریان ایجاده کرده است که ارزیابان بیمه چند و چون آن را با توجه به قوانین و شرایط موجود تشریح کرده اند.

- اظهارات صریح رییس کل بیمه مرکزی درباره "راننده محور" کردن صدور بیمه نامه های شخص ثالث، ابهاماتی برای مشتریان ایجاده کرده است که ارزیابان بیمه چند و چون آن را با توجه به قوانین و شرایط موجود تشریح کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس کل بیمه مرکزی اخیرا در رسانه ملی صراحتا اعلام کرده که طبق قانون برنامه ششم توسعه و با توجه به پرخطر و کم خطر بودن راننده، از سال آینده بیمه شخص ثالث به جای خودرو به راننده تعلق خواهد گرفت .

غلامرضا سلیمانی در این مصاحبه گفته که راننده محور بودن بیمه شخص ثالث یعنی خودرو نیست که بیمه دریافت می کند، بلکه خود راننده است که بیمه نامه را دریافت می کند و بسیاری از راننده ها هستند که با خودروهای ارزان قیمت خوب رانندگی می کنند و کمترین تخلف را دارند، اما برخی از افراد با خودروهای گران قیمت بد رانندگی می کنند و افراد پرخطر محسوب می شوند؛ زن یا مرد بودن راننده، جوان یا پیر بودن و پرخطر و کم خطر بودن راننده در این مصوبه لحاظ خواهد شد و راننده هایی که رانندگی بهتری دارند هزینه کمتری برای بیمه شخص ثالث پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهامات راننده محوری در صدور بیمه نامه شخص ثالث

ابهامات راننده محوری در صدور بیمه نامه شخص ثالث