مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 12:352019-01-19بين الملل

تایلند، رکورددار مرگ ومیر جاده ای در جنوب شرق آسیا


رانندگی در تایلند در هر زمانی می تواند تجربه ای دلهره آور باشد اما در تعطیلات سال نو میلادی که در این کشور به هفت روز خطرناک معروف است، - رانندگی در تایلند در هر زمانی می تواند تجربه ای دلهره آور باشد اما در تعطیلات سال نو میلادی که در این کشور به "هفت روز خطرناک" معروف است، رانندگان در جاده های تایلند اصطلاحا جان خود را در کف دست می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به گفته مقامات تایلندی در هفته نخست سال نوی میلادی با افزایش دید و بازدیدها و مسافرت در این کشور تعداد تصادف ها، مرگ و میرها و جراحات ناشی از آن نیز به شدت افزایش می یابد.

تلاش ها برای کاهش علل این تصادف ها از جمله رانندگی در مستی، فساد برخی از نیروهای پلیس و اجرای ضعیف قوانین ترافیکی تاکنون نتیجه بخش نبوده است.

طبق اعلام اداره کاهش و پیشگیری از حوادث تایلند تنها از روز 27 دسامبر تا 2 ژانویه در 3791 تصادف رخ داده در این کشور، 463 نفر جان باخته اند که این تعداد با 423 مورد مرگ در کل سال گذشته تقریبا برابری می کند.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) برآورد کرده که هر ساله 22 هزار و 941 نفر در سوانح ترافیکی در تایلند جان می بازند و این امر جاده های این کشور را به خطرناک ترین جاده های جنوب شرقی آسیا تبدیل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایلند، رکورددار مرگ ومیر جاده ای در جنوب شرق آسیا

تایلند، رکورددار مرگ ومیر جاده ای در جنوب شرق آسیا