مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 12:102019-01-19سياسي

آخرین وضعیت لایحه «ایجاد نهاد ملی حقوق بشر و شهروندی»


دستیار معاون حقوقی رییس جمهور گفت: تدوین لایحه «ایجاد نهاد ملی حقوق بشر و شهروندی» از سوی معاونت حقوقی دولت، گامی مهم در ایجاد بستر قانونی و تخصصی لازم برای تحقق این ضرورت و تضمین حداکثری حقوق بشر و شهروندی است.

- دستیار معاون حقوقی رییس جمهور گفت: تدوین لایحه ایجاد نهاد ملی حقوق بشر و شهروندی از سوی معاونت حقوقی دولت، گامی مهم در ایجاد بستر قانونی و تخصصی لازم برای تحقق این ضرورت و تضمین حداکثری حقوق بشر و شهروندی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شکوه نامدار دستیار معاون حقوقی رییس جمهور اظهار کرد: تشکیل نهادها و مراجع مدنی و ملی از قبیل سازمانهای مردم نهاد، بدون تردید یکی از مؤثرین ساز و کارهای مشارکت مردم در اداره کشور، تضمین حقوق مدنی و سیاسی ملت، پاسخگویی حکومت در قبال مردم و حرکت به سوی مردم سالاری به عنوان یک ارزش عقلانی، انسانی و دینی است.

وی ادامه داد: تدوین لایحه ایجاد نهاد ملی حقوق بشر و شهروندی از سوی معاونت حقوقی دولت، گامی مهم در ایجاد بستر قانونی و تخصصی لازم برای تحقق این ضرورت و تضمین حداکثری حقوق بشر و شهروندی است.

این لایحه که با مطالعات تطبیقی دقیق و همه جانبه در مدت بیش از دو سال در معاونت حقوقی ریاست جمهوری تدوین گردیده و با رایزنی مسئولانه دستگاه های مختلف و نمایندگان محترم قوای حاکمیت، ملاحظات امنیتی و مصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت لایحه «ایجاد نهاد ملی حقوق بشر و شهروندی»

آخرین وضعیت لایحه «ایجاد نهاد ملی حقوق بشر و شهروندی»