مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 12:002019-01-19بين الملل

ترامپ: در مرز مکزیک سجاده نماز پیدا شده است!


دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در توجیهی مسخره برای ضروری جلوه دادن ساخت دیوار مرزی مکزیک با این ادعا که در مرز مکزیک سجاده نماز پیدا شده بار دیگر تلاش کرد مسلمانان را با تروریسم مرتبط کرده و افکار عمومی را منحرف سازد.

- دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در توجیهی مسخره برای ضروری جلوه دادن ساخت دیوار مرزی مکزیک با این ادعا که در مرز مکزیک سجاده نماز پیدا شده بار دیگر تلاش کرد مسلمانان را با "تروریسم" مرتبط کرده و افکار عمومی را منحرف سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در حالی روز جمعه در توییتش خبر از کشف سجاده نماز در نزدیکی مرز آمریکا با مکزیک داده که هدفش توجیه ادعاهای قبلی اش مبنی بر حضور تروریست های تندرو در میان مهاجرانی است که از مرز مکزیک به صورت غیر قانونی وارد خاک آمریکا می شوند.

ترامپ به یک گزارش روز چهارشنبه روزنامه واشنگتن اگزماینر اشاره کرد که در آن یک گله دار در ایالت نیومکزیکو که نامش فاش نشده مدعی شده نزدیک مرز جنوبی سجاده ای دیده و مشاهده کرده که افراد چینی، آلمانی، روسی و اهل جمهوری چک نیز از این مرز عبور می کنند.

آنا گیاریتلی، نویسنده این مقاله دبیر مطبوعاتی سابق فدراسیون اصلاحات مهاجرتی آمریکا است؛ سازمانی که از سوی مرکز حقوق فقرای جنوبی در آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: در مرز مکزیک سجاده نماز پیدا شده است!

ترامپ: در مرز مکزیک سجاده نماز پیدا شده است!