مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 11:362019-01-19سياسي

تجربه برجام فراموش نشود


آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید با اشاره به اجتماع طلاب در اعتراض به تصویب لوایح چهارگانه FATF ، گفت: بر اساس آیات قرآن کریم با کسانی که ظالم هستند نباید اعتماد کرد و پیمان بست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد با اشاره به اجتماع طلاب در اعتراض به تصویب لوایح چهارگانه FATF اظهار کرد: عده ای از فضلا و طلاب حوزه علمیه قم در نامه ای نگرانی خود را از برخی مسائل کشور از جمله تصویب چند کنوانسیون اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه این دغدغه فضلا و طلاب انقلابی جای تقدیر دارد، گفت: باید همواره مراقب باشیم که از آرمان های امام و رهبری فاصله نگیریم.

این مرجع تقلید با بیان اینکه روحانیت و حوزه علمیه همیشه باید بیدار بوده و نسبت به مسائل کشور و مردم توجه داشته و در صورت مشاهده انحراف تذکر دهد، تاکید کرد: توقع از روحانیت این است که اعتراض خود را در چارچوب قانون و منطق بیان کنند.

وی با بیان اینکه باید روح انقلابی در حوزه حفظ شده ولی پیگیری ها در فضایی آرام و با منطق و استدلال همراه باشد یادآور شد: کنوانسیون هایی که تصویب شده است برای کشور مفید نخواهد بود البته برخی از بندهای این کنوانسیون ها خوب است ولی تجربه تاریخی نشان داد که طرف های غربی پایبند هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه برجام فراموش نشود

تجربه برجام فراموش نشود