مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 11:262019-01-19اجتماعي

راه 127 روستای خلخال بازگشایی شد


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خلخال گفت: 127 جاده روستایی خلخال بازگشایی شد.

- محمد قربانی در گفت وگو با خبرنگار فارس اردبیل در حاشیه بازدید از محورهای روستایی شهرستان خلخال اظهار کرد: بارش برف سنگین در دو روز گذشته راه بیش از 140 روستا در شهرستان خلخال را مسدود کرده بود که راه بیش از 127 روستا تا کنون بازگشایی شده و عملیات بازگشایی مسیرهای روستایی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: به دلیل بارش سنگین برف در برخی نقاط روستایی امکان فعالیت دستگاه لودر و گریدر امکان نداشت که با استقرار بولدزر این مسیرها در حال بازگشایی است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال تصریح کرد: بیش از 35 دستگاه ماشین آلات راهداری هم اکنون در بیش از 700 کیلومتر از راه های روستایی ، فرعی و اصلی حضور دارند و به صورت شبانه روزی با عشق خدمت در تمامی مسیرها به در راه ماندگان و گرفتاران برف وکولاک کمک کردند.

قربانی ارتفاع برف در مناطق خارج از شهر و مسیرهای روستایی را بیش از 60 سانتی متر اعلام کرد و ادامه داد: سطح بارش در ارتفاعات بیشتر است و امید می رود تا آخر وقت فردا تمامی مسیرهای روستایی بازگشایی شود.

قربانی گفت: در حال حاضر راه 13 روستا در سه بخش مرکزی، شاهرود و خورش رستم مسدود است که راهداران در منطقه حضور دارند و عملیات تا بازگشایی نهایی 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه 127 روستای خلخال بازگشایی شد

راه 127 روستای خلخال بازگشایی شد