مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 11:152019-01-19اجتماعي

کرمانی ها تا پایان آذر ماه فقط 2 روز هوای پاک داشتند


مدیر کل سازمان حفاظت محیط زیست استان کرمان توانمندسازی سمن ها در حیطه محیط زیست را از مهم ترین برنامه های سازمان محیط زیست استان برشمرد و اظهار کرد: - از اول سال تا پایان آذرماه در شهر کرمان میزان آلودگی هوا سه روز از مرز خطر گذشته ایم و دو روز فقط هوای پاک را تجربه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرجان شاکری صبح امروز 29 دی ماه در نشست خبری به مناسبت هفته هوای پاک بر لزوم شفافیت اطلاعات در حوزه حفاظت از محیط زیست تاکید و تصریح کرد: متاسفانه در شرق استان شاهد ریزگردها هستیم که منشاء آن تالاب جازموریان و طوفان های 120 روزه سیستان است.

وی مالچ پاشی را وظیفه محیط زیست ندانست و ادامه داد: دستگاه های شاخص پایش و سنجش هوا برای استان خریداری شده اند که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال ایستگاه های بیشتری را در استان راه اندازی کنیم.

مدیر کل سازمان حفاظت محیط زیست استان کرمان به سفر دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه به جنوب استان اشاره و اظهار کرد: در این سفر مقرر شد براساس برنامه زمان بندی طرح خود برای مشکلات جازموریان تدوین و به سازمان ارایه دهیم تا اعتبارات لازم از محل 686 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده به جنوب استان را جذب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانی ها تا پایان آذر ماه فقط 2 روز هوای پاک داشتند

کرمانی ها تا پایان آذر ماه فقط 2 روز هوای پاک داشتند