مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 10:462019-01-19سياسي

پشت قاب لاکچری بازی های فضای مجازی


لاکچری پدیده ای که امروزه در فضاهای مجازی بیشتر به چشم می خورد و رفته رفته در زندگی افراد نیز رخنه کرده این افراد، داشتن زندگی تجملی و خودنمایی در فضاهای مجازی را قدرتی برای خود می دانند که به این طریق می خواهند خود را از سایر افراد جامعه متمایز جلوه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، این روزها که مردم هشت شان گرو نه شان است افرادی هستند که از خروس خوان صبح، فضاهای مجازی را جولانی برای لاکچری بازی خود ساخته اند.

اگر دقت بیشتری را در فضاهای مجازی به خرج دهیم این روزها بیشتر شاهد ترویج نوعی فرهنگ هستیم که هزار ماشاالله طرفداران پر و با قرصی نیز دارد، فرهنگی که مصرف گرایی و داشتن زندگی تجملی را رواج می دهد افسوس بر ما که عادت کرده ایم وعده های غذایی خود را نیز به نمایش بگذاریم.

تجمل گرایی یکی از رذائل اخلاقی است که در دین مقدس اسلام نیز مورد نکوهش واقع شده و در قرآن مجید از کلمه ترف به عنوان کلمه ای که از نظر مفهوم به تجمل گرایی نزدیک باشد، استفاده شده است.

حضرت علی (ع) می فرمایند: هر که نفسش قانع باشد او را در پاکی و خویشت نداری یاری رساند.

این خودنمایی، بیشتر چیزی شبیه به  فرار از خود واقعی است چرا که برخی از افراد واقعا زندگی لاکچری ندارند بلکه خود واقعی خویش را در پشت قاب لاکچری پنهان کرده و حسرت و آرزو را در دل فالووره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت قاب لاکچری بازی های فضای مجازی

پشت قاب لاکچری بازی های فضای مجازی