مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 10:462019-01-19اقتصادي

قاچاق دام زنده در مرزها افزایش یافته است/ دستگاه های نظارتی ضعیف عمل کرده اند


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون قیمت گوشت، چه زنده و چه ذبح شده در خارج از مرزهای کشور بسیار گران بوده و موضوع قاچاق دام زنده به شدت گسترش یافته است.

- سیدتقی کبیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به موضوع قاچاق گوسفند ماده توسط عربستان در مرزهای غربی کشور اظهار کرد: با توجه به اینکه هم اکنون قیمت گوشت، چه زنده و چه ذبح شده در خارج از مرزهای کشور بسیار گران است، موضوع قاچاق دام زنده به شدت گسترش یافته است.

وی تصریح کرد: شاید در پشت این مسئله نیز موضوعی شبیه نوسانات ارز مطرح باشد که توسط کشورهای حاشیه خلیج فارس سبب افزایش قیمت ارز و در نتیجه ایجاد فشار اقتصادی بر مردم شدند تا آنان نیز در جنگ اقتصادی به عنوان نوکر استکبار جهانی یعنی آمریکا، سهمی داشته باشند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گوشت قرمز جزو کالاهای اساسی مملکت محسوب می شود گفت: حتی به جهت اهمیت موضوع، در مقاطعی واردات گوشت نیز مطرح شد و در این رابطه، قاچاق آن از دو جهت نقش آفرین است چون از جهتی برای آنها ارزان تمام شده و هم با توجه به قیمت ارز، واردات آن به طور غیرمستقیم فشار بر داخل کشور و گران شدن گوشت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق دام زنده در مرزها افزایش یافته است/ دستگاه های نظارتی ضعیف عمل کرده اند

قاچاق دام زنده در مرزها افزایش یافته است/ دستگاه های نظارتی ضعیف عمل کرده اند