مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 10:162019-01-19اجتماعي

نقش ارتباطات در آموزش و پرورش/ سواد رسانه ای باید نهادیه شود


قربان علی تنگ شیر کارشناس ارتباطات و نایب رییس انجمن متخصصان روابط عمومی ایران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار داشت: در دنیای کنونی که عصر ارتباطات است، - نایب رییس انجمن متخصصان روابط عمومی ایران گفت: نیاز است بین خانواده و آموزش و پرورش هماهنگی به وجود آید و آموزش های روانشناسی، جامعه شناسی و .

برای فرزندان و خانواد ها برگزار شود.

قربان علی تنگ شیر کارشناس ارتباطات و نایب رییس انجمن متخصصان روابط عمومی ایران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار داشت: در دنیای کنونی که عصر ارتباطات است، نقش ارتباطات در آموزش و پرورش از هر نظر مشخص تر بوده و بنابراین ارتباطات در آموزش و پروش با توجه به نقشش در خانواده ها و پدر و مادر ها بسیار پررنگ تر است.

وی ادامه داد: در این عصر فرزندان از پدرومادرها، جلوتر هستند، فرزندان با سوادتر، دارای ارتباطات وسیع تر، با کامپیوتر و رسانه آشنایی دارند و افکار روشنی پیدا کرده اند.

تنگ شیر با بیان اینکه آموزش و پرورش بخشی از آموزش فرزندان را برعهده دارد، تصریح کرد: تربیت اول در خانواده شکل گرفته و سپس در مدرسه و متاسفانههماهنگی بین خانواده و مدرسه وجود ندارد و هر کدام ادعای آموزش برتر را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش ارتباطات در آموزش و پرورش/ سواد رسانه ای باید نهادیه شود

نقش ارتباطات در آموزش و پرورش/ سواد رسانه ای باید نهادیه شود