مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 09:402019-01-19سياسي

موانع برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر ضروت تقویت ارتباط بین حوزه و دانشگاه، برنامه های این نهاد در راستای شناسایی و رفع موانع وحدت حوزه و دانشگاه را تشریح کرد.

- نماینده مقام معظم رهبری در علوم پزشکی شهید بهشتی مطرح کرد موانع برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر ضروت تقویت ارتباط بین حوزه و دانشگاه، برنامه های این نهاد در راستای شناسایی و رفع موانع وحدت حوزه و دانشگاه را تشریح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فرهادزاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت وحدت بین این دو نهاد علمی، عنوان کرد: این مساله آرزوی حضرت امام(ره) و از تاکیدات مقام معظم رهبری است و بند 9 سند دانشگاه اسلامی نیز در همین رابطه تصویب شده، ولی متاسفانه مغفول واقع شده است.

وی با بیان اینکه وحدت و تقویت ارتباط بین حوزه و دانشگاه مزیت نسبی جمهوری اسلامی ایران در بخش آموزش و علوم آکادمیک است، اظهار کرد: از یک طرف نهاد مهم و آکادمیکی با عنوان دانشگاه با قدرت، خلاقیت و پتانسیل و ظرفیت بالا و از طرف دیگر حوزه با همان ویژگی ها و ظرفیت و قدرت بسیار بالا را داریم که در دو حیطه کاری فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها

موانع برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها