مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 08:052019-01-19سياسي

باید همگان از دستگاه دیپلماسی حمایت کنیم


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم همکاری با وزارت خارجه گفت: وزارت خارجه فعلی موفق ترین دوره خود را در طول سالیان گذشته طی کرده که باید در داخل کشور مورد حمایت قرار گیرد.

- کمال دهقانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در شرایطی که آمریکا به دنبال فعالیت های گسترده در منطقه علیه ما است باید ما هم ابتکارانه و فعالانه توام با خلاقیت رفتار کنیم و روابط را براساس اصل احترام متقابل برنامه ریزی کنیم.

وی افزود: باید دستگاه های مختلف در راستای افزایش تعاملات و همکاری های منطقه ای و تنش زدایی و استفاده از ظرفیت و توان دیپلماسی حرکت کنند که در این راستا باید به وزارت خارجه کمک کرد.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی توضیح داد: باید بودجه سالانه دستگاه دیپلماسی تقویت شود و مورد غفلت قرار نگیرد به خصوص در شرایط فعلی که ساختار وزارت خارجه هم تغییر کرده است، لذا باید به وزارت خارجه در راستای اجرایی شدن اجرای قانون مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا در منطقه کمک کرد تا دستگاه دیپلماسی بیشتر از گذشته تقویت شده و تعاملات منطقه ای و ارتباطات دوجانبه با کشورهای همسایه و دیگر کشورهای بزرگ ارتقاء پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید همگان از دستگاه دیپلماسی حمایت کنیم

باید همگان از دستگاه دیپلماسی حمایت کنیم