مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 دی 1397 ساعت 16:062019-01-18سياسي

برخی دلایل دشمنی استکبار با ما را ساده می دانند


برخی دلایل دشمنی استکبار با ما را ساده می دانند، اما دشمنی آمریکا از خیلی قبل و ریشه دار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه کرمان اظهار داشت: کسی که خداترسی در زندگی او جدی باشد و از گناه پرهیز کند خداوند راه خروج سلامت از فتنه ها را به او نشان خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه هر فتنه ای که اتفاق می افتد می تواند ما را از مسیر درست به انحراف بکشاند و یکی از راه های نجات آن رعایت تقوای الهی است، بیان داشت: شیخ عباس قمی در حوزه دین و معارف الهی زحمت بسیار کشید و این باید مرود توجه جوانان باشد.

وی با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) بیان کرد: زندگی آن حضرت برای همه زنان و مردان یک الگو است که یکی از زوایای زندگی ایشان، برخورد با امام علی (ع) و وفادارای به ولایت است.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مبتنی بر مکتب زهرایی و علوی و مبتنی بر نگاه امام حسین (ع) است، عنوان کرد: امام راحل به دنبال احیای اسلام بود و در یک موقعیت مناسب نهضتی بزرگ و انقلاب اسلامی را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه برخی دلایل دشمنی استکبار با ما را ساده می پندارند، اظهار کرد: دشمنی آمریکا از خیلی قبل و ریشه دار است و جنایاتش قبل از انقلاب کم نیست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی دلایل دشمنی استکبار با ما را ساده می دانند

برخی دلایل دشمنی استکبار با ما را ساده می دانند