مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 دی 1397 ساعت 13:552019-01-18بين الملل

انتقاد دیده بان حقوق بشر از سرکوب آزادی ها در اوکراین


دیده بان حقوق بشر در گزارش سالانه خود اعلام کرد که سال گذشته مقامات اوکراینی یک سرکوب و سخت گیری جدی در زمینه آزادی های فردی و رسانه ای را در کشور به وجود آوردند و نتوانستند به درستی حملات وارده بر فعالان حقوق بشر را تحت پیگرد قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، براساس این متن دولت کی یف اقداماتی در راستای محدود کردن آزادی بیان و انجمن ها انجام داده است .

این گزارش ادامه داد: خشونت گروه های افراطی که نفرت پراکنی می کنند، اقلیت های مذهبی، دگرباشان جنسی، فعالان حقوق بشر و روزنامه نگاران را در خطر قرار می دهد.

دیده بان حقوق بشر همچنین گفت که دولت اوکراین به محدود سازی آزادی بیان، اطلاعات و رسانه با بهانه توجیه آنها به دلیل نیاز مقابله با روسیه و تبلیغات ضد اوکراین ادامه می دهد.

این نهاد به نقل از موسسه اطلاعات جمعی، یک سازمان نگهبان آزادی رسانه گفت: از اکتبر سال گذشته (2018) 201 مورد اقدام خشونت آمیز علیه رسانه ها در 23 منطقه صورت گرفته است.

این اقدامات از تهدیدها تا ترساندن روزنامه نگاران و از محدود کردن آنها و عدم دسترسی به اطلاعات را شامل می شود.

این گزارش همچنین به حادثه مه سال گذشته اشاره کرده است که در آن، اس بی یو، سرویس امنیتی اوکراین دو روزنامه نگار از شبکه اصلی تلویزیونی روسیه را به اتهام اینکه آنها سع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد دیده بان حقوق بشر از سرکوب آزادی ها در اوکراین

انتقاد دیده بان حقوق بشر از سرکوب آزادی ها در اوکراین