مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 دی 1397 ساعت 13:402019-01-18اقتصادي

اعلام نرخ قبر در بهشت زهرا/ قبرهای نجومی واقعیت ندارند


رییس سازمان بهشت زهرا نشست کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران نرخ قبور در بهشت زهرا را اعلام کرد و گفت که اطلاعات منتشر شده درباره قبرهای نجومی واقعیت ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید خال در نشست کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران واگذاری قبور در بهشت زهرا را سیستماتیک و بر اساس نرخ مصوب خواند و گفت: اطلاعات مربوط به واگذاری های انجام گرفته و مالکیت قبور در سامانه عروجیان که متعلق به این سازمان است، ثبت می گردد.

وی افزود: واگذاری قبور به متقاضیان در سازمان بهشت زهرا، کاملا مطابق با نرخ مصوب در شورای شهر تهران صورت می گیرد و خرید و فروش های خارج از تعرفه های مصوب که بعضا اخبار آن در فضای رسانه ای انتشار می یابد اتفاق نمی افتد.

به گفته خال، بنابر مصوبه شورای شهر، نرخ واگذاری قبور تا پایان سال 97 در فاز یک1 بهشت زهرا حداکثر 16میلیون تومان، در فاز 2 بهشت زهرا حداکثر 9 میلیون تومان و در فاز 3 بهشت زهرا حداکثر 4/5 میلیون تومان تعیین شده است که بهشت زهرا به این قیمت پایبند است و حتی بیشتر این موارد با تخفیف 20 درصدی به مراجعان واگذار شده است و اطلاعات منتشر شده درباره قبرهای نجومی واقعیت ندارند.

خال همچنین تاکید کرد: سازمان بهشت زهرا در فاز 3 بهشت زهرا، تا 70 درصد ظرفیت قطعات، طبقه زیرین قبر را به رایگان و طبقات فوقانی را به ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نرخ قبر در بهشت زهرا/ قبرهای نجومی واقعیت ندارند

اعلام نرخ قبر در بهشت زهرا/ قبرهای نجومی واقعیت ندارند