مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 دی 1397 ساعت 13:362019-01-18بين الملل

دادگاه مرضیه هاشمی تا ساعاتی دیگر تشکیل می شود


بعد از گذشت چند روز از دستگیری غیرقانونی مرضیه هاشمی، مجری، خبرنگار و مستندساز شبکه پرس تی وی، جلسه دادگاه او روز جمعه در واشنگتن دی سی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در حالی که تلاش ها برای کسب اطلاع از وضعیت و دلیل بازداشت مرضیه هاشمی همچنان بی نتیجه بوده و وی فقط در یک تماس کوتاه تلفنی با دخترش، از بدرفتاری و خشونت ماموران پلیس آمریکا در حین و بعد از دستگیری اش خبر داده است، روز جمعه به وقت آمریکا، دادگاه این مجری و خبرنگار بین المللی تشکیل می شود.

 هاشمی که برای دیدار با فرزندان و بستگان و عیادت از برادر بیمار مبتلا به سرطانش به زادگاهش سفر کرده بود، روز یکشنبه در فرودگاه سنت لوییس لمبرت بازداشت شده و پس از ساعت ها بی خبری کامل، سرانجام در گفت و گوی کوتاه تلفنی با دخترش گفته است مسئولین زندان دست و پای او را با زنجیر بسته و همانند یک جانی با او رفتار کرده اند.

این مجری آمریکایی الاصل مسلمان شده، همچنین از عدم رعایت حقوق اولیه اش توسط ماموران زندان خبر داده و اظهار کرده است که حجاب او علیرغم اعتراض جدی اش برداشته شده و در بدو ورود، از او بدون حجاب عکسبرداری شده است.

همچنین تنها دو تی شرت به او داده شده که هاشمی از یکی از آنها به عنوان پوشش سر استفاده کرده و همچنان از داشتن پوشش کامل اسلامی محروم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه مرضیه هاشمی تا ساعاتی دیگر تشکیل می شود

دادگاه مرضیه هاشمی تا ساعاتی دیگر تشکیل می شود