مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 دی 1397 ساعت 13:202019-01-18اجتماعي

گره کور حل بحران آلودگی هوا کجاست؟


به مناسبت روز ملی هوای پاک معاون سازمان حفاظت محیط زیست ضمن تشریح فرآیند فعالیت کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا، گفت: گره کور حل آلودگی هوا در ایران، - این است که هر یک از دستگاه ها تنها به فکر مأموریت خود هستند، بدون اینکه به اثرات ثانویه اقداماتشان فکری کنند.

اما در این دوره در کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا تا پیدا کردن راه حل عملی و همه جانبه دست از کار برنمی داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 29 دی روز ملی هوای پاک است اما حتی همین امروز هوای برخی شهرهای ایران با وجود بارش برف و باران در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد و از هوای پاک خبری نیست.

چند سالیست که آلودگی هوای ناشی از صنایع و نیروگاه ها (منابع ثابت) و انواع خودروها و موتورسیکلت ها (منابع متحرک)، به بحرانی برای شهرهای بزرگ تبدیل شده است.

در حال حاضر در ایران مهمترین نهاد متولی بهبود کیفیت هوا، کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا است که با حضور نمایندگان وزارتخانه های مختلف کشور از جمله صنعت، نفت، کشور، راه و شهرسازی و همچنین با حضور جدی پلیس و شهرداری تهران به ریاست معاون سازمان حفاظت محیط زیست برگزار می شود.

کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا چه می کند؟ فرآیند پیگری مصوبات کاهش آلودگی هوا در این کارگروه به چه شکلی است؟ سازمان محیط زیست عملکرد دستگاه های اجرایی را در حوزه کاهش آلودگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره کور حل بحران آلودگی هوا کجاست؟

گره کور حل بحران آلودگی هوا کجاست؟