مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 دی 1397 ساعت 11:502019-01-18فرهنگي

کمال تبریزی: باید راه جدیدی پیدا کنیم


باید تلاش کنیم راه های جدیدی برای بیان مشکلات اجتماعی در فیلم ها پیدا کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسیده، اکران مردمی و ویژه فیلم سینمایی مارموز به کارگردانی کمال تبریزی شامگاه 27 دی ماه با حضور حامد بهداد، رضا ناجی، کمال تبریزی و جواد نوروزبیگی در پردیس سینمایی باغ کتاب برگزار شد.

کمال تبریزی پیش از نمایش فیلم با تشکر از مخاطبان و حمایت آنها از چنین فیلم هایی گفت: حدود یک ماه است که از اکران این فیلم می گذرد و علی رغم نظرات مثبت و منفی که درباره فیلم مطرح شده استقبال مخاطبان از آن خوب بوده است و نظر مخاطبان باعث شد تا ما به عنوان سازندگان متوجه نکات جدیدی در فیلم بشویم.

وی ادامه داد: ساختار فیلم مارموز یک ساختار متفاوت است که به جرات می توانم بگویم نمونه آن در تاریخ سینمای ایران وجود ندارد و یا خیلی کم است و یک فیلم طنزی است که گرایشی به بیان واقعیت های سیاسی – اجتماعی دارد و به همین دلیل برخی این فیلم را بسیار دوست دارند و برخی اصلا دوست ندارند.

کارگردان مارموز ادامه داد: اینکه ما فیلم را برای مخاطب می سازیم امری کاملا روشن است اما در عین حال تلاش داریم تا تجربیات جدیدی نیز در سینما داشته باشیم تا بتوانیم راه های تازه ای را باز کنیم برای بیان موضوعات اجتماعی که گفتنش به واسطه برخی محدودیت هایی که وجود دارد سخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمال تبریزی: باید راه جدیدی پیدا کنیم

کمال تبریزی: باید راه جدیدی پیدا کنیم