مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 دی 1397 ساعت 09:052019-01-18اقتصادي

افزوده شدن 16 اختیار جدید به شوراهای شهر


عضو هیئت رییسه شورای عالی استان ها از افزوده شدن 16 اختیار جدید به شوراهای شهر خبر داد و تاکید کرد: شوراها باید با آشنا شدن به وظایف اصلی از تفکر شورای شهرداری بودن خارج شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا ضیایی در جلسه هم اندیشی روسای شورای شهرهای تابعه استان اردبیل که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در راستای ارتقای جامعه شورایی، گام های مثبتی در کشور برداشته شده است به طوری که با جلسات متعدد با وزیر اقتصاد و دارایی موفق شدیم میزان مالیات بر ارزش افزوده را که تا پایان سال جاری 33 درصد پیش بینی شده بود به 50 درصد افزایش دهیم.

وی ایجاد تغییر و تحولات در وضعیت مالی اقتصادی شهرداری ها را یادآور شد و خاطرنشان کرد: تا سال گذشته عوارضی که به شهرداری ها به عنوان کمک مالی داده می شد ناچیز بود که ما امسال نسبت افزایش این عوارض در شورای عالی استان ها اقدام کردیم که امیدواریم گام های مثبت دیگری در راستای تحولات شورایی برداشته شود.

نماینده اردبیل در شورای عالی استان ها مدیریت واحد شهری در کشورهای پیشرفته را بسیار فراتر از مدیریت واحد شهری در کشورمان اعلام کرد و گفت: ما نسبت به افزایش اختیارات 16 گانه شوراها در شورای عالی استان تصمیم گیری کردیم و چشم اندازی که برای شوراهای سراسر کشور ترسیم شده چشم اندازی بسیار روشن خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزوده شدن 16 اختیار جدید به شوراهای شهر

افزوده شدن 16 اختیار جدید به شوراهای شهر